PARTICIPACIÓ
MODALITATS DE PARTICIPACIÓ
S’ofereixen diferents modalitats de participació en el congrés:
- Presencial amb presentació de comunicació
- Virtual amb presentació de comunicació
- Presencial
- Virtual
A.- ASSISTÈNCIA PRESENCIAL (AMB PRESENTACIÓ DE COMUNICACIÓ):
- Accés al Congrés.
- Participació en els debats.
- Accés a les activitats paral·leles de l’esdeveniment acadèmic.
- Accés a materials.
- Accés al contingut de totes les activitats paral·leles en persona, incloent-hi converses a les pauses cafès, la roda d’homes contra les violències de gènere, la recepció i el vi d’honor, el ball, les activitats culturals, les rutes turístiques guiades per Elx, etc.
- Diploma d’assistència (23 hores) i reconeixement de 0,92 crèdits ECTS.
- Diploma de presentació de comunicacions.
- Publicació de la comunicació en el Llibre d’Actes amb ISBN.
B.- ASSISTÈNCIA VIRTUAL (AMB PRESENTACIÓ DE COMUNICACIÓ):
- Accés al Congrés en directe en línia: discursos de benvinguda, conferències, taules redones i sessions científiques.
- Diploma d’assistència (23 hores) i reconeixement de 0,92 crèdits ECTS.
- Diploma de presentació de comunicacions.
- Publicació de la comunicació en el Llibre d’Actes amb ISBN.
C.- ASSISTÈNCIA PRESENCIAL:
- Accés al Congrés.
- Participació en els debats.
- Accés a les activitats paral·leles de l’esdeveniment acadèmic.
- Accés a materials.
- Accés al contingut de totes les activitats paral·leles en persona, incloent-hi converses a les pauses cafès, la roda d’homes contra les violències de gènere, la recepció i el vi d’honor, el ball, les activitats culturals, les rutes turístiques guiades per Elx, etc.
- Diploma d’assistència (23 hores) i reconeixement de 0,92 crèdits ECTS.
D.- ASSISTÈNCIA VIRTUAL:
- Accés al Congrés en directe en línia: discursos de benvinguda, conferències, taules redones i sessions científiques.
- Participació en els debats a través del xat dels canals de zoom.
- Diploma d’assistència (23 hores) i reconeixement de 0,92 crèdits ECTS.
Nota:
Per rebre el diploma d’assistència cal constatar que s’ha assistit almenys al 85% del congrés. Es comprovarà tant l’assistència presencial com la virtual.
Per rebre el diploma de presentació de comunicacions, totes les autores i autors han d’estar inscrits en el congrés.