Segundo Congreso Internacional Sobre Masculinidades e Igualdad Educación para la igualdad y Co(Educación)

PARTICIPACIÓ

MODALITATS DE PARTICIPACIÓ

 

S’ofereixen diferents modalitats de participació en el congrés:

  1. Presencial amb presentació de comunicació
  2. Virtual amb presentació de comunicació
  3. Presencial
  4. Virtual

A.- ASSISTÈNCIA PRESENCIAL (AMB PRESENTACIÓ DE COMUNICACIÓ):

  • Accés al Congrés.
  • Participació en els debats.
  • Accés a les activitats paral·leles de l’esdeveniment acadèmic.
  • Accés a materials.
  • Accés al contingut de totes les activitats paral·leles en persona, incloent-hi converses a les pauses cafès, la roda d’homes contra les violències de gènere, la recepció i el vi d’honor, el ball, les activitats culturals, les rutes turístiques guiades per Elx, etc.
  • Diploma d’assistència (23 hores) i reconeixement de 0,92 crèdits ECTS.
  • Diploma de presentació de comunicacions.
  • Publicació de la comunicació en el Llibre d’Actes amb ISBN.

B.- ASSISTÈNCIA VIRTUAL (AMB PRESENTACIÓ DE COMUNICACIÓ):

  • Accés al Congrés en directe en línia: discursos de benvinguda, conferències, taules redones i sessions científiques.
  •  
  • Diploma d’assistència (23 hores) i reconeixement de 0,92 crèdits ECTS.
  • Diploma de presentació de comunicacions.
  • Publicació de la comunicació en el Llibre d’Actes amb ISBN.

C.- ASSISTÈNCIA PRESENCIAL:

  • Accés al Congrés.
  • Participació en els debats.
  • Accés a les activitats paral·leles de l’esdeveniment acadèmic.
  • Accés a materials.
  • Accés al contingut de totes les activitats paral·leles en persona, incloent-hi converses a les pauses cafès, la roda d’homes contra les violències de gènere, la recepció i el vi d’honor, el ball, les activitats culturals, les rutes turístiques guiades per Elx, etc.
  • Diploma d’assistència (23 hores) i reconeixement de 0,92 crèdits ECTS.

D.- ASSISTÈNCIA VIRTUAL:

  • Accés al Congrés en directe en línia: discursos de benvinguda, conferències, taules redones i sessions científiques.
  • Participació en els debats a través del xat dels canals de zoom.
  • Diploma d’assistència (23 hores) i reconeixement de 0,92 crèdits ECTS.

Nota:

Per rebre el diploma d’assistència cal constatar que s’ha assistit almenys al 85% del congrés. Es comprovarà tant l’assistència presencial com la virtual.

Per rebre el diploma de presentació de comunicacions, totes les autores i autors han d’estar inscrits en el congrés.